
Laatste update: November 2025
Deze algemene voorwaarden regelen de levering van diensten aangeboden door Mariti Gestion. Door gebruik te maken van onze diensten, accepteert u deze voorwaarden volledig.
Mariti Gestion
Esplanade 1 B35, 1020 Brussel, België
E-mail: contact@maritigestion.be
Mariti Gestion biedt de volgende diensten aan als officiële agent van OGEFREM:
De tarieven voor onze diensten zijn vastgesteld in overeenstemming met het officiële tariefrooster van OGEFREM:
De tarieven worden vastgesteld door het Algemeen Directoraat van OGEFREM in overeenstemming met besluit nr. 004 van 20/02/2023. Deze tarieven zijn ter informatie en kunnen door OGEFREM zonder kennisgeving worden gewijzigd. De geldende tarieven zijn die welke van toepassing zijn op het moment van uw aanvraag.
De betaling geschiedt via bankoverschrijving naar de rekening vermeld op de proforma factuur. Diensten worden verleend na ontvangst van volledige betaling.
Om gebruik te maken van onze diensten, moet u een aanvraag indienen via ons contactformulier met alle vereiste documenten bijgevoegd. Zodra uw aanvraag is geregistreerd, sturen wij u een proforma factuur. Na ontvangst van de betaling gaan wij over tot codering en validatie van uw aanvraag. Geverifieerde documenten worden naar u verzonden per e-mail of in papieren versie.
Mariti Gestion verbindt zich ertoe uw aanvragen met zorgvuldigheid en professionaliteit te behandelen. Echter:
Mariti Gestion verbindt zich ertoe alle door klanten verstrekte informatie met de grootste vertrouwelijkheid te behandelen, in overeenstemming met ons privacybeleid en de AVG.
Deze algemene voorwaarden worden beheerst door het Belgische recht. Alle geschillen vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken van Brussel.
Voor vragen over deze algemene voorwaarden kunt u contact met ons opnemen:
Mariti Gestion
Email: contact@maritigestion.be